Архів парафії

Збудуємо храм разом!

Вклади свою цеглину в новий храм Божий !


цеглина іменна





                                                    Наш банер 


                                                  


Рекомендуємо


лого


Наш телеграм канал.

https://t.me/Hram77


Ікони з дерева

Підписка на новини

Введіть адресу Вашої поштової скриньки


Відписатися

Слово про створення єдиної Помісної Православної Церкви в Україні

Слово про створення єдиної Помісної Православної Церкви в Україні




В ім’я Отця, і Сина, і Святого Духа!

Дорогі браття і сестри!

Сьогодні всі, хто дбає про Українську державу, 
впевнені в тому, що в нашій країні повин­на бути єдина Помісна Українська Православна Церква. Наші переконання ґрунтуються на історич­ному досвіді: в кожній православній державі існує незалежна православна Церква. Процес станов­лення своєї Помісної православної Церкви пройшли християнські країни, в тому числі і Росія. Українська дер­жава не є винятком із загального правила.

Розділена на частини православна Церква в Україні вигідна тільки тим, хто не хоче бачити Україну незалежною державою, хто мріє про “єдіную і нє­дєлімую”. Цим силам, церковним і політичним, як зовнішнім, так і внутрішнім, вигідне розділене Україн­ське Православ’я. Вони добре розуміють, що єдина Помісна Українська Правос­лавна Церква є духовним гарантом незалежності Української держави.

Проти створення єдиної православної Церкви в Україні відкрито не виступають навіть наші су­­противники, але вони роблять все можливе, щоб об’єднання православ’я не відбулось. Одні, як-от Патріарх Московський Алексій II, говорять, що Україна ще не доросла до автокефалії, інші – що в Україні взагалі недоцільно мати автокефальну, тобто канонічно незалежну Церкву. Образно кажучи, на думку нашого так званого “старшого брата”, ми з вами ходимо ще в коротеньких штанцях. Московія в ХV ст. доросла до автокефалії, а Україна і через 1000 років існування в ній християнства нібито не вийшла з дитячого віку.

Нам кажуть, що в Україні нема єдності в питанні автокефалії. А хіба вона може бути, якщо проти єдності працюють численні і церковні, і політичні діячі. Москва хоче виграти час і тому не поспішає сказати остаточне слово, але вона не розуміє, що час працює на Українську Церкву. Кожен рік існування Української держави працює на Київський Патріархат. Ми впевнені, уповаючи на допомогу Божу, що в Україні буде єдина Помісна Православна Церква.

За даними як російських, так і українських дослідницьких джерел, уже сьогодні до Київського Патріархату належить вдвічі більше віруючих, ніж до УПЦ Московського Патріархату, хоч остання вдвічі переважає за кількістю зареєстрованих релігійних громад і за кількістю храмів. Диспропорція і несправедливість у розподілі православних храмів і відсутність доступу щирих українців до національних святинь можуть призвести до загострення ре­лігійної ситуації.

Київський Патріархат виступає проти розпалювання релігійної ворожнечі, бо йому це невигідно, не кажучи вже про християнську мораль. Розпалювання релігійної ворожнечі може загальмувати об’­єднання Українського Православ’я. Тому УПЦ Київ­ського Патріархату, як із загальнохристиянських, так і з тактичних міркувань, намагається дотримуватися миру і злагоди.

Крім православних Церков в Україні існують Греко-Католицька Церква, Римо-Католицька Церква та протестантські конфесії, які ми шануємо і поважаємо, бо всі ми разом намагаємося відроджувати духовність і благодійництво в Україні. В той же час нас турбує розповсюдження в Україні тоталітарних сект, які наносять шкоду не тільки традиційним Церквам, а й усьому нашому суспільству. Тоталітарні секти згубно впливають на психіку й здоров’я громадян і руйнують нашу національну культуру та духовність. Державний Закон України, не порушуючи свободи совісті і прав людини, повинен захистити наших громадян від негативних явищ і посягання на їхні свободи і права. Ми чекаємо від Верховної Ради прийняття такого закону.

Святкування 2000-ліття Різдва Христового повинно надихати всіх християн на надання духовним цінностям пріоритету перед матеріальними. Дух повинен володіти плоттю, а не плоть керувати духом. Від ставлення людства до духовних і матеріальних цінностей залежить розвиток цивілізації у третьому тисячолітті.

Релігійність в Україні стоїть на досить високому рівні. Про це свідчать і більш як тисяча побудованих православних храмів, і відтворювані наші національні святині, як-от Михайлівський Золотоверхий монастир і Успенський собор Києво-Печерської лаври та інші історичні храми. Але ми не можемо сказати, що стан духовності в Україні нас повністю задовольняє. Злочинність і корупція, пияцтво і наркоманія не прикрашають Україну, як і інші країни світу. Бог обдарував Україну великими багатствами, а трудівники не отримують зароблену ними платню, пенсіонери не одержують пенсії. На брудні справи гроші є, а на святе діло – на любов до ближнього – грошей нема. Ці факти свідчать не те що про відсутність духовності, а про відсутність совісті і співчуття до людського горя. Церкви повинні звертати більше уваги на боротьбу з пороками суспільства, пам’ятаючи слова Христа Спасителя, що ви є світло для світу і сіль землі.

В Україні Церква відокремлена від держави, і держава не втручається у внутрішнє життя Церкви. Але держава не може існувати без Церкви, а Церква – без держави. Держава повинна допомагати Церкві, а Церква – державі. Сьогодні Україні потрібна не тільки єдність православ’я, але й не меншою мірою – єдність демократичних, патріотичних і державницьких сил. Ми отримали від Бога дар – Українську державу. І нам треба берегти цей дар, що дістався нашому народові як нагорода за великі страждання впродовж багатовікової історії.

Інтелігенція є мозком нації. Від неї багато в чому залежить розвиток національного і культурного життя народу. Свого часу інтелігенція відвернулася від віри, від Церкви і від Бога. В кінцевому результаті це призвело до бездуховності і псевдокультури. Сьогодні інтелігенція повертається до Бога, і це дає нам надію, що, керуючись вічними цінностями, джерелом яких є Бог, вона буде відроджувати національну свідомість, почуття патріотизму і буде совістю народу.

Дорогі браття і сестри!

Хай милосердний Господь дарує всім нам добре здоров’я, натхнення у творчій праці, благополуччя в усьому і зберігає на многії літа.

Амінь!


 

Розклад богослужінь:


Вечірнє богослужіння

– 17:00;

вівторок - Вечірня з акафістом до Пресвятої Богородиці ради Її чудотворного образу «Всецариця»;

четвер – Вечірня з акафістом до свт. Миколая Чудотворця (перед його святими мощами);

Божественна Літургія – 9:00.

Храм відчинений з 8:00 до 19:00.
Обідня перерва 3 13-00 до 14-00



Зібрано громадою для Української Армії:


762980 грн.


Церковний календар

23 листопада. Субота


свт. Амфілохій Іконійський

свт. Григорій Акрагантійський

свт. Митрофан Воронезький

Свт. Амфилохiя, єп. Іконiйського (після 394). Свт. Григорiя, єп. Ак­рагантiйського (VІ–VІІ). Блгв. кн. Олександра Невського, в схимi Олексiя (1263).Свт. Митрофана, в схимi Макарiя, єп. Воронезького (1703). Мчч. Сисинiя, єп. Кизицького (ІІІ), i Феодора Антиохiйського (ІV).

детальніше...

24 листопада. Неділя


вмц. Катерина

прп. Меркурій Печерський

Вмч. Меркурiя (ІІІ). Вмц. Єкатерини (305–313). Мч. Меркурiя Смоленського (1238). Прп. Меркурiя, посника Печерського, в Дальнiх печерах (ХІV).Мц. Августи, мчч. Порфирiя Стратилата i 200 воїнiв (305–313). Прп. Мастридiї. Мц. Филофеї (1060, Румун.). Прп. Симеона Сойгинського (1562).

детальніше...

Парафіяльна школа

Публікації

Вітальне слово протоієреєві Сергію Петленку, з нагоди 60-річчя від дня народження

Всечесний отче! Мало хто із нас до кінця розуміє своє покликання і служіння. Тільки Богу відомо наскільки кожного хрест його служіння є тяжким і тернистим. Стоячи перед Вами у цей світлий день ми радіємо, що саме Ви несете цей хрест настоятеля нашої громади, - наголосив о. Григорій у своєму вітальному слові.

Коли біль не минає...

Роздуми-реквієм протоієрея Григорія Фої біля домовини отця Валерія Семанцо...

Пауза на карантин, як шлях до перегляду життєвих цінностей

Події в світі під час епідемії, як привід до роздумів про життя людини...

Наше видання


брошура


Підготовка до Святих Таїнств Сповіді та Причастя