Архів парафії

Збудуємо храм разом!

Вклади свою цеглину в новий храм Божий !


цеглина іменна





                                                    Наш банер 


                                                  


Рекомендуємо


лого


Наш телеграм канал.

https://t.me/Hram77

Ікони з дерева

Підписка на новини

Введіть адресу Вашої поштової скриньки


Відписатися

Бог промишляє над кожною людиною

Бог промишляє над кожною людиною




 


В ім’я Отця, і Сина, і Святого Духа!


Дорогі браття і сестри!


Ми, християни, віримо у те, що Бог, Який ство-
           рив світ і людину, не залишає нас без Свого Промислу. Що таке Промисел Божий? Промисел Божий – це безперестанні діяння премудрості і благості милосердя Божого, якими Він допомагає всякому добру, а злу, що виникає через віддалення від добра, покладає край або спрямовує його до благих нас­лідків.


Бог піклується про весь світ і про кожну людину окремо. Без волі Бо­жої в житті людини нічого не відбувається. Тому Господь Ісус Христос сказав, що без волі Отця Небесного не впаде з голови жодна волосина (Мф. 10, 30). А як же чиниться зло? Теж за волею Божою?! Не за волею Божою, а за попущенням Божим. За волею Божою твориться добро, а зло – за попущенням Божим. Бог кладе край злу або спрямовує його до благих наслідків. Господь ви­правляє наші помилки і навмисні лихі вчинки. Усе, що трапляється з кожним із нас у житті доброго і злого, все це відбувається не без Про­мислу Божого.


Ми віримо у Промисел Божий, але не можемо зрозуміти, чому в нашому житті стається та чи інша по­дія. Чому доля кожного з нас складається саме таким, а не інакшим чином.


Наша моральність залежить від нас і від Бога, Який Своєю благодаттю допомагає людині бути доброю. А зовнішні обставини нашого життя залежать не від нас. Бог керує подіями, які відбуваються так, що в кінцевому підсумку завжди перемагає добро. Інакше й бути не може! Добро непереможне, тому що непереможний Бог. Зло може здобути тимчасову перемогу, але кінцева перемога належить добру.


Один пустельник, лагідний, благочестивий і доброчесний, день і ніч молив Бога, щоб Він просвітив його розум і дав пізнати йому шляхи Про­мислу Божого. Але Господь не прислуховувався до його молитви. Пустельник, вважаючи себе грішником, негідним прийняти одкровення з неба, вирішив піти до старця, який проживав дуже далеко, і від нього дізнатися про те, що постійно хвилювало його розум. Узявши з собою їжу і питво, він вирушив у путь. На шляху йому зустрівся чорноризець і запитав: “Куди йдеш, рабе Христів?” – “До такого-то старця”, – відповів пустельник. “Я йду туди ж”, – сказав чорноризець. Супутники зраділи один одному і пішли разом.


Коли надійшов вечір, прочани зупинились у одного багатого чоловіка, який прийняв їх зі щиросердою радістю і пригостив вечерею з срібного посуду. Після того, як вони встали з-за столу, чорноризець узяв одне блюдо, вийшов з хати й кинув його у річку. Хазяїн не сказав ані слова, а пустельник не знав, що й думати про це.


Ранком подорожні продовжили свій шлях і на другий вечір прийшли ночувати до іншого странно­приїмця, який виявив їм щиру гос­тинність. Що ж зробив чорноризець? Ранком, коли треба було, подякувавши за гостинність, йти далі, хазяїн привів до прочан свого єдиного сина і попросив благословити його. Раптом чорноризець схопив його за горло і задушив. Пустельник жахнувся, хотів за­кричати, але втратив голос... А батько лише сказав: “На все воля Божа”.


Прочани пішли далі, однак на третій вечір не зустріли нікого, хто б їх прийняв і нагодував. Вони знайшли порожній старий будинок і переночували у ньому. Ранком чорноризець став руйнувати будинок, а потім будувати його заново.


Пустельнику урвався терпець і він вигукнув: “Заклинаю тебе, скажи мені – ангел ти чи диявол? Справи твої для мене незбагненні”. – “А що я зробив?” – запитав чорноризець. “Третього дня, – сказав пустельник, – ти втопив блюдо у доброчесного чоловіка, вчора задушив сина благочестивого странноприїмця, а сьогодні без усякої на те причини зруйнував будинок і почав його знову будувати, сам не знаючи для кого”.


“Не дивуйся цьому, добродушний старець, – сказав чорноризець, – і не спокушайся моїми вчинками. Послухай, що я тобі скажу. Перший страннолюбець – людина богоугодна, але блюдо, яке мною було втоплене, він придбав нечесним шляхом. Знай же, я втопив його блюдо з почуття вдячності за його гостин­ність, щоб через цю незначну річ доб­ра людина не втратила нагороди на небесах. Другий странноприїмець теж богобоязка людина, але його малолітній син, досягнувши повноліття, зробився б злодієм і тим самим приніс би батькові сором і ганьбу; крім того, нещасний батько повинен був би дати за нього відпо­відь на Страшному Суді. Знай, що за доброчинність батька я умертвив си­на і не допустив його до злочину”.


“Але тут, у пустелі, яку ти мав підставу руйнувати будинок і знову споруджувати його?” – запитав пустельник.


“Не спокушайся і цим моїм вчинком, – відповів чорно­ри­зець. – Хазяїн цього будинку був хижаком і людиновбивцею. Він зубожів і залишив свій будинок. Дід його, будуючи дім, сховав у його сті­нах золото. Будинок зруйнований для того, щоб хто-небудь, шукаючи золото, не згубив би душі своєї. Отож, повертайся, добрий старче, – сказав чорноризець, – у свою келію і наперед не бери на себе безрозсудний труд випробовування Промислу Божого. Сам Дух Святий говорить, що це – глибина незбагненна і невідома для людини. Не прагни даремно взнати його, бо немає у тому ніякої користі”.


Сказавши це, чорноризець став невидимим. Старець жахнувся і зрозумів, що це був ангел, який був посланий йому Богом для того, щоб дати спасительний урок. Пустельник покаявся у своєму нерозумінні і дав обітницю Богу ніколи не ви­пробовувати Його Промислу.


Дорогі браття і сестри! Ми повин­ні не сумніватися в діяннях Промислу Божого і не ставити собі запитань: чому Бог чинить так, а не інакше.


Ап. Павло говорить: “А ти хто, чоловіче, що сперечаєшся з Богом? Чи скаже творіння своєму творцеві: навіщо ти мене так зробив? Хіба не має влади гончар над глиною, щоб з тієї самої суміші зробити один сосуд для почесного, а другий для непочесного вжитку?” (Рим. 9, 20-21). Будемо ж завжди покладатися на благу волю Божу і на Його Промисел, як на непереможну силу Божу.


Амінь!



Розклад богослужінь:


Вечірнє богослужіння

– 17:00;

вівторок - Вечірня з акафістом до Пресвятої Богородиці ради Її чудотворного образу «Всецариця»;

четвер – Вечірня з акафістом до свт. Миколая Чудотворця (перед його святими мощами);

Божественна Літургія – 9:00.

Храм відчинений з 8:00 до 19:00.
Обідня перерва 3 13-00 до 14-00



Зібрано громадою для Української Армії:


100230 грн.


Пасхалія

28 квітня. Неділя

Вхід Господній у Єрусалим

05 травня. Неділя

Світле Христове Воскресіння, Пасха

Церковний календар

25 квітня. Четвер


Царгородської iкони Божої Матерi

Апостола i євангелiста Марка

 Прп. Сильвестра Обнорського

Апостола i євангелiста Марка (63). Прп. Сильвестра Обнорського (1379).

Царгородської iкони Божої Матерi (1071).

детальніше...

26 квітня. П'ятниця


Сщмч. Василія, єп. Амасійського

Свт. Стефана, єп. Великопермського

Сщмч. Василія, єп. Амасійського. Прав. Глафiри, дiви (322). Прп. Іоаникiя Дiвиченського (ХІІІ, Серб.). Свт. Стефана, єп. Великопермського (1396).

детальніше...

Парафіяльна школа

Публікації

Вітальне слово протоієреєві Сергію Петленку, з нагоди 60-річчя від дня народження

Всечесний отче! Мало хто із нас до кінця розуміє своє покликання і служіння. Тільки Богу відомо наскільки кожного хрест його служіння є тяжким і тернистим. Стоячи перед Вами у цей світлий день ми радіємо, що саме Ви несете цей хрест настоятеля нашої громади, - наголосив о. Григорій у своєму вітальному слові.

Коли біль не минає...

Роздуми-реквієм протоієрея Григорія Фої біля домовини отця Валерія Семанцо...

Пауза на карантин, як шлях до перегляду життєвих цінностей

Події в світі під час епідемії, як привід до роздумів про життя людини...

Наше видання


брошура


Підготовка до Святих Таїнств Сповіді та Причастя